• وبلاگ : 
  • يادداشت : خوشا به حال مجاهدان . . .
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مطلق 

    امروز جهان تشنهي فرهنگ اسلام ناب محمدي است . و مسلمانان در يك تشكيلات بزرگ اسلامي رونق و زرق و برق كاخهاي سفيد و سرخ را از بين خواهند برد. امروزخميني آغوش و سينهي خويش را براي تيرهاي بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها وموشكهاي دشمنان باز كرده است و همچون همه عاشقان شهادت ، براي درك شهادت روزشماري مي كند. جنگ ما جنگ عقيده است ، و جغرافيا و مرز نمي شناسد. و ما بايددر جنگ اعتقادي مان بسيج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازيم. ان شاءالله ملت بزرگ ايران با پشتيباني مادي و معنوي خود از انقلاب، سختيهاي جنگ را به شيريني شكست دشمنان خدا در دنيا جبران مي كند. و چه شيريني بالاتر از اينكه ملت بزرگ ايران مثل يك صاعقه بر سر امريكا فرود آمده است. چه شيريني بالاتر از اينكه ملت ايران سقوط اركان و كنگره هاي نظام ستمشاهي را نظاره كرده است و شيشه حيات امريكا را در اين كشور شكسته است. و چه شيريني بالاتر از اينكه مردم عزيزمان ريشه هاي نفاق و مليگرايي و التقاط را خشكانيده اند. و انشاء ا... شيريني تمام ناشدني آن را در جهان آخرت خواهند چشيد. نه تنها كساني كه تا مقام شهادت و جانبازي و حضوردر جبهه پيش رفته اند، بلكه آنهايي كه در پشت جبهه با نگاه محبتبار و با دعاي خيرخود جبهه را تقويت نموده اند از مقام عظيم مجاهدان و اجر بزرگ آنان بهره برده اند. خوشا به حال مجاهدان! خوشا به حال وارثان حسين - عليه السلام!
    اذناب امريكا بايد بدانند كه شهادت در راه خدا مسئله اي نيست كه بشود با پيروزي ياشكست در صحنه هاي نبرد مقايسه شود. مقام شهادت ، خود اوج بندگي و سير و سلوك در عالم معنويت است . نبايد شهادت را تا اين اندازه به سقوط بكشانيم كه بگوييم درعوض شهادت فرزندان اسلام تنها خرمشهر و يا شهرهاي ديگر آزاد شد. تمامي اينهاخيالات باطل مليگراهاست . ما هدفمان بالاتر از آن است . مليگراها تصور نمودند ماهدفمان پياده كردن اهداف بين الملل اسلامي در جهان فقر و گرسنگي است . ما مي گوييم تا شرك و كفر هست ، مبارزه هست . و تا مبارزه هست ، ما هستيم . ما بر سر شهر و مملكت با كسي دعوا نداريم . ما تصميم داريم پرچم »لا اله الا الله« را بر قلل رفيع كرامت وبزرگواري به اهتزاز درآوريم . پس اي فرزندان ارتشي و سپاهي و بسيجيام ، و اي نيروهاي مردمي ، هرگز از دست دادن موضعي را با تاثر و گرفتن مكاني را با غرور وشادي بيان نكنيد كه اينها در برابر هدف شما به قدري ناچيزند كه تمامي دنيا در مقايسه باآخرت .
    پدران و مادران و همسران و خويشاوندان شهدا، اسرا، مفقودين ، و معلولين ما توجه داشته باشند كه هيچ چيزي از آنچه فرزندان آنان به دست آورده اند كم نشده است .فرزندان شما در كنار پيامبر اكرم و ائمه اطهارند. پيروزي و شكست براي آنها فرقي ندارد.امروز روز هدايت نسلهاي آينده است . كمربندهاتان را ببنديد كه هيچ چيز تغيير نكرده است . امروز روزي است كه خدا اينگونه خواسته است . و ديروز خدا آنگونه خواسته بود. و فردا ان شاءالله روز پيروزي جنود حق خواهد بود. ولي خواست خدا هر چه هست ما در مقابل آن خاضعيم . و ما تابع امر خداييم ؛ و به همين دليل طالب شهادتيم . و تنها به همين دليل است كه زير بار ذلت و بندگي غيرخدا نمي رويم . البته براي اداي تكليف همه ما موظفيم كه كارها و مسائل مربوط به خودمان را به بهترين وجه و با درايت و دقت انجام دهيم . همه مي دانند كه ما شروع كننده جنگ نبوده ايم . ما براي حفظ موجوديت اسلام درجهان تنها از خود دفاع كرده ايم . و اين ملت مظلوم ايران است كه همواره مورد حمله جهانخواران بوده است ؛ و استكبار از همه كمينگاههاي سياسي و نظامي و فرهنگي واقتصادي خود به ما حمله كرده است . انقلاب اسلامي ما تاكنون كمينگاه شيطان و دام صيادان را به ملتها نشان داده است . جهانخواران و سرمايه داران و وابستگان آنان توقع دارند كه ما شكسته شدن نونهالان و به چاه افتادن مظلومان را نظاره كنيم و هشدار ندهيم .و حال آنكه اين وظيفه اوليه ما و انقلاب اسلامي ماست كه در سراسر جهان صدا زنيم كه اي خواب رفتگان ! اي غفلت زدگان ! بيدار شويد و به اطراف خود نگاه كنيد كه در كنارلانه هاي گرگ منزل گرفته ايد. برخيزيد كه اينجا جاي خواب نيست ! و نيز فرياد كشيم سريعا قيام كنيد كه جهان ايمن از صياد نيست ! امريكا و شوروي در كمين نشسته اند، و تانابودي كاملتان از شما دست بر نخواهند داشت . راستي اگر بسيج جهاني مسلمين تشكيل شده بود، كسي جرات اينهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوي رسول الله -صلي الله عليه و آله و سلم - داشت ؟

    فراز ديگري از همين پيام