• وبلاگ : 
  • يادداشت : با ياد سردار رشيد سپاه اسلام شهيد حاج رضوان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دفعه قبل كه مارو تحويل نگرفتي ....بابا يه تكون !

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليكم

    ((‏ صهيونيستهــاي خونخوار و جنايتكار بدانند كه خون مطهر شهيداني همچون عماد مغنيه صدها عماد مغنيه مي آفريند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغيان را دو چندان ميكند.)) پيام مقام معظم رهبري به مناسبت شهادت اين شهيد بزرگوار.

    مجاهدان بشد، اگه دوست داشتين نائب رو لينك كنيد.

    يا علي!

    + حسن باقري 

    امروز جهان تشنهي فرهنگ اسلام ناب محمدي است . و مسلمانان در يك تشكيلات بزرگ اسلامي رونق و زرق و برق كاخهاي سفيد و سرخ را از بين خواهند برد. امروز خميني آغوش و سينهي خويش را براي تيرهاي بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها وموشكهاي دشمنان باز كرده است و همچون همه عاشقان شهادت ، براي درك شهادت روزشماري مي كند. جنگ ما جنگ عقيده است ، و جغرافيا و مرز نمي شناسد. و ما بايددر جنگ اعتقادي مان بسيج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازيم.

    *پدر معنوي بسيجيان جهان اسلام، خميني روح الله

    + مطلق 

    ظهور اين جوانان نشانه‌اي است بر پايان عصر حاكميت استكبار و نزديك شدن دولت كريمه‌ي آل محمد عليهم صلوات‌الله، و نه عجب اگر اينان سر از پاي ناشناخته، واله و شيداي لقاء الله شده‌اند و دل به درياي عشق زده‌اند، چرا كه مشام جانشان رايحه‌ي ظهور شنيده است و قرب آن يار، نفخه‌اي مسيحايي در جانشان دميده و آنان را به حيات عشق زنده ساخته است: هرگز نميرد آن كه دلش زنده شد به عشق.
    چيست آن نفخه‌ي حيات‌بخش مسيحايي كه معجزه‌اي اينچنين از او بر آمده و در جان مرده‌ي ما روح عشق دميده است؟ كربلا، آري كربلا. كربلا قلب پيكره‌ي تاريخ است و چشمه‌ي نوري كه در آيينه‌ي جان ما انعكاس يافته است، و آينه اگر اناالشمس نگويد چه كند؟